2012. július 20., péntek

Körmös post!


Most pár hétig Békés megyében nyaralok a barátomnál, szóval nem maradhatott ki a békéscsabai shopping sem…  :D Holnap csinálok bejegyzést a szerzeményeimről, most a téma a körmöm lesz, amit a mai napra csináltam. Igaz, hogy egyszerű lett és nincs benne semmi különleges (kezdő szinten tevékenykedem), de szeretettel ajánlom szintén nem nagy kézügyességgel megáldott hölgyeményeknek! (:
Tehát íme az alkotásom!




Vaku nélkül






 
Vaku használatával



Egyszerű lila „nevenincs” lakkot használtam, a csillámokat egyszerű fedőlakkal fixáltam. A csillámos hatást a Fleur de Sante Stardust Body Glitter adta. Már régóta megvan, de eddig nem használtam semmire. Mivel rá van írva, hogy szem környékére nem ajánlott, így akkor ment a körmömre. Sajnos a középső ujjamon letölt a körmöm, ez kicsit rontja az összhatást =/

Az ötletet a galaxis ihlette rucik adták, nekem nagyon tetszenek az ilyen felsők, már tervbe van véve a beszerzése.  :D


És itt egy kis inspiráló összeállítás:




Szerelem <3
 





























Remélem, hogy titeket is megihletnek…  (:

Eve

Nincsenek megjegyzések: