2012. július 24., kedd

Pánt nélküli ruhák viselése (szilikonos melltartó TESZT)


Mindannyian imádjuk a nyarat. Én legfőképpen azért szeretem, mert elég csak egy rövidnaci toppal, és egy szandival, aztán máris indulhatunk a vásárlós körútra. Meg azért is szeretem, mert elővehetem az új bikinimet, napozhatok, hosszabbak a nappalok, és persze itt van még a fagyi, napszemüveg, vízpart, nyaralás…na jó, nem akarom felsorolni az összes jót, mert nem kell nektek bemutatnom a nyarat. (: A postomban ma a nyár egyik kérdésével szeretnék foglalkozni: a pánt nélküli ruhadarabokat milyen melltartóval hordjuk/hordhatjuk? Gondolom, hogy Bennetek is felmerül egy- egy csőtop viselésének kapcsán, hogy mégis mivel illik viselni az imádott darabot.

Ha már tudod a választ a kérdésre, és mestere vagy a témának, akkor Neked nem lesz semmi új infó a bejegyzésben, de várom hozzászólás formájában a véleményedet... ;)





A pántos melltartó viselésével értelmét veszti a csőtop fogalma, hiába az a legkényelmesebb a mellek és a top szempontjából is. Nem is egyszer jön velem szembe az utcán olyan csaj, aki felveszi a pánt nélküli ruhát a pántos melltartóval. A kedvencem a világos top, fehér melltartóval, ami nemcsak az egész melltartó látványával lep meg, de közönségessé teszi az amúgy csini felsőt. 
A másik nem éppen üdítő látványú szokás a szilikon pánt használata. Igen, még mindig szokásként kell róla írni, mert gyakori hiba. 5 évvel ezelőtt még én is ezzel helyettesítettem a melltartóm pántját, de szerintem már rég nem szabadna árulni sem :D Besárgul, izzad alatta a bőr, elnyom és egyébként is csúnya látvány. Pláne, hogy fénylik a viselőjén, és ez csak még feltűnőbbé teszi a dolgot.





De akkor végül is mit viselhetünk a felsők, ruhák alatt?


Én az alternatívák közül a szilikonos melltartót próbáltam ki.


Neten találtam 1190 Ft-ért, amit beáldozhatónak találtam a kipróbálás lehetőségéért. Fekete és testszínű változatban is találtam, sőt még csipkéset is, de én a testszínűt választottam. Nem éppen a legszexisebb darab, de a célnak megfelelő. :D A melltartó a dobozában érkezett meg, a szilikonos részén zacskószerű borítás volt. Méretezés kosaranként van (A,B,C,D). A külseje tapintásra tényleg szilikonos, a belseje pedig nagyon ragad (ebből adódik a helyén maradása). A felhelyezése nem bonyolult, külön kell feltenni a 2 részt, majd összekapcsolni. Így lehet szabályozni a push-up hatását: minél távolabb teszed, annál szebb dekoltázst lehet varázsolni. Persze ügyelni kell rá, hogy középen össze lehessen kapcsolni és ne pattanjon szét, kényelmes legyen a viselete.  Első használatkor még nagyon ragadt, kb 7 órán keresztül hordtam, és a helyén maradt, nem volt semmi gond vele. Furcsa volt, hogy nincs a hátamon a melltartó része, tényleg olyan volt, mintha nem lenne rajtam semmi (kicsit idegesített is). Elöl ugyan úgy állt, mint akármelyik melltartó, dekoltázsom is volt, kényelmesen tartott. Állítólag később szappanos vízzel kell bekenni, hogy jól ragadjon, de én még ezt a módszert nem próbáltam ki, érdemes előtte egy-két fórumon szétnézni, mit írnak
róla mások.

Viselhetünk még pánt nélküli melltartót.

Atlétákhoz praktikus viselet ez a melltartópánt összefogó klipsz. Én szoktam akkor is használni, ha póló van rajtam, és csúszkál a melltartó pántja.


Ti hogyan oldjátok meg a pánt nélküli felső viselését? Találkoztatok már kiábrándító példával? Nektek mennyire vált be hosszútávon a szilikonos melltartó? (:
Várom a véleményeteket!


Eve

6 megjegyzés:

beautiful.lie írta...

Szia,
a melltartópántot összefogó klipsz mennyire tartja össze a pántot, nem csúszik ki, nem nyom?

Unknown írta...

Szia!

Ha a melltartópántot lazábbra engeded, annyira hogy már kényelmes neked a klipsszel, akkor nem is érzeni, hogy ott van. Kicsúszni meg egyáltalán nem fog, sőt nekem este nehezebb is szétszedni, szóval elég stabil. :)

Vikuu írta...

Szia :) Nekem olyan kérdésem volna, hogy ez a szilikonos melltartó ugye mondtad hogy a belseje ragad ezáltal marad a helyén..és ez mindig is ragadni fog vagy minden egyes használatkor ugymond "kopik" ez a ragadó anyag róla?
Egyébként használtad már azóta többször is? Mik a további tapasztalatok?
Előre is köszii :)

Unknown írta...

Szia!

Párszor még használtam, próbáltam úgy, hogy benedvesítettem és hagytam megszáradni (azt olvastam neten, hogy azzal megtartható a tapadás), de különbséget nem éreztem. Már legalább 2 éve nem használtam, tehát nem tudom most hogy érzi magát... :D Viszont mostmár sokkal olcsóbban és könnyebben beszerezhető, így ilyen szempontból megéri már csak pár alkalom miatt is. :)

Unknown írta...

Szia!:)
Nem tudnád esetleg, hogy ebayen kívül hol tudnám kedvezményes áron beszerezni?:)

Ivett írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.