2012. szeptember 1., szombat

Költözés II.




Ahogy ígértem, itt van az újabb költözködős poszt. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy már középiskola óta mindig is kollégista voltam. A kollégiumban sok mindent átél az ember, gondolom, hogy Ti is így voltatok ezzel… így megtapasztalható az együttélés különböző problémája, ami szerintem inkább a csajokat érinti, mivel mi aztán tényleg megbonyolítjuk az együttélést a kibeszélésekkel, a kavarásokkal. Aki azt mondja, hogy ő soha nem csinált ilyet, az hazudik. Tehát 6 évnyi kollégiummal a hátam mögött, úgy gondolom, hogy engem már nem igazán lehet meglepni…




Na de maradjunk a tárgyilagosságnál, én az a fajta típus vagyok, aki már a költözés előtt két héttel elkezdi összeírogatni, hogy milyen használati tárgyakra lesz szükség, a ruhákat pedig könnyen összeszedi. A listás dolog nagyon hatékony, ajánlom mindenkinek. Igaz, hogy az összeírás a hosszadalmasabb, de legalább semmit sem hagysz otthon! (: Viszont a ruhák és cipők terén… mindent bepakolok, hogy majd tuti lesz rajtam, aztán soha nem vettem elő a szekrényből. Ez sem egy ritka probléma a női nemnél… :D Szóval most, amikor már nem egy kollégiumi tanévről van szó, tényleg nem akarok fölösleges dolgokat bepakolni.
Megfontolandó szempont az is, hogy mennyi hely lesz a leendő szekrényedben. A kollégiumi szekrények elég szegényesek voltak ezen a téren, de el tudom képzelni azt is, hogy az albérletben sem jobb a helyzet, főleg ha több csajról van szó. Ha tudjuk a szekrény és fiók kapacitását, nem kell, hogy hetekig bőröndben álljon a ruhánk egy része.


Egy ilyen gardróbbal kibékülnék... :D


A cipők esetében bajban vagyok, mert sok van, de kevés a hely nekik. Arra gondoltam, hogy beszerzek majd egy laposabb, ágy alá betolható dobozt, és abban tárolnám őket kis blokkokra leválasztva. Erre a célra akármilyen papírdoboz megfelel, hiszen akármivel fel lehet dobni. (:






Nektek van valami bevált praktikátok ezekre a dolgokra?
Képek forrása: google.hu


Eve

1 megjegyzés:

beautiful.lie írta...

Én ha betolnám az ágy alá a cipőimet, azzal a lendülettel meg is feledkeznék róluk :), de kétségkívül helytakarékos megoldás, ahogy pl. ez is: http://www.ebay.com/itm/24-Pocket-White-Clear-Over-the-Door-Shoe-Scarf-Jewelry-Bag-Purse-Organizer-Hooks-/280956617629?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item416a51c39d