2012. augusztus 31., péntek

Kis részlet a nyárból...



Mivel Augusztus 31. van, itt egy kis nyár összefoglaló... (:



BP


Városliget


Zöld tea kúra


Átutaztam az Alföldet... <3


Strandon


Bűnözés, hogy legyen mit leadni nyár végén... :D


Water pipe with ombre


Hagymatikum


Azt hiszem fejlődtem a sminkelés terén.


Tábortűz, avagy grillezés, avagy esti összeülés


Nyár végi állásinterjú



Az állásinterjú egyébként jól sikerült, csak nem szóltak róla, hogy lesz több kör is... Végül is mindegy, a lényeg, hogy az első "rostán" nem estem ki, így reménykedhetek... (:

Ezzel ünnepélyesen is zárnám a nyarat, hiába nem lesz se sulim, sem pedig munkám egyenlőre, de bennem akkor is örökre megmarad ez a szeptember elseji szomorúság. Gondolom, hogy nem csak én vagyok ezzel így. :D

Az utolsó kép forrása: google.



Eve

Nincsenek megjegyzések: