2012. augusztus 9., csütörtök

Éljen az egészséges szépségápolás!




Ma meg szeretném Veletek osztani a már-már rutinommá vált szépségápolási szokásaimat, amikhez az otthon megtalálható dolgok szükségesek. Ezen kívül pénztárcabarát megoldást nyújtanak, és mivel Te készíted és használod őket, még egészséges is! 



Bőrradírozás

Első bőrradírozásomat az Avonból rendelt Planet Spa termékcsalád egyik tagjával végeztem. Már nem emlékszem, hogy pontosan melyik volt, csak arra, hogy egy idő után már nem bírtam az illatát. Helyette találtam más alternatívát, ami a kávézacc. Egy kisebb üvegbe tárolva akár 2 hétig is eláll, és a tusfürdőhöz adagolva nagyon szépen radíroz (én tovább nem javaslom a tárolását, mert megpenészedhet). Bio megoldás, nem túl durva, és még az illata is finom (persze csak annak, aki nem retten vissza a kávé illatától). Én hetente kétszer szoktam használni. A végtagoknál lehet erősebben masszírozni, nagyon jól serkenti a vérkeringést. Dekoltázsra is szoktam használni, de ott a vékony bőrréteg miatt csak óvatosan! Arcradírozásra is tökéletes! (:








haha, de aranyos :DD




Mitesszer-elátvolítás

Több fajta mitesszer eltávolító tapaszt lehet kapni, de akinek nem vált be, vagy olyan helyen lakik, ahol nem lehet kapni, vagy egyszerűen kíváncsi, annak a következőkre lesz szüksége:
  • 1 evőkanál tej
  • fél evőkanál zselatin
  • 1 pohár
  • 1 ecset a felvitelhez
  • mikrohullámú sütő
A két összetevőt tegyétek egy pohárba és kevergessétek addig, amíg szilárd nem lesz. Ezután mikrohullámú sütőben 10 másodpercig kell melegíteni, amitől zselés állagú, nem túl finom illatú dolgot kaptok. Ezt a zselét vigyétek fel a tisztítandó felületre egy ecset segítségével, de előtte érdemes kipróbálni például a kezeteken, hogy ne legyen túl forró. Kb. 10 percet hagyjátok rajta, majd óvatosan húzzátok le. Amikor én csináltam, túl vastagon tettem fel és több idő kellett neki, ezért törekedjetek arra, hogy vékonyabb rétegbe tegyetek a bőrötökre. A zselés állag nagyon gyorsan megszilárdul a pohárba, tehát ne a mikrózás után induljatok keresőtúrára egy ecsetért, mert lemaradtok róla :D Ajánlatos az elkészítése előtt egy alapos bőrradírozás, pl. kávézaccal…  :D Magáról az elkészítési folyamatról itt egy nagyon jó videó, én is ez alapján csináltam.



Ricinusolaj

Már sokat hallhattatok a ricinusolaj jótékony növesztő hatásáról, amit én csak igazolni tudok. Az én hajamon csak kínszenvedés volt használni, így nem kísérletezgettem azzal, hogy nő-e tőle, de a szempilláim igen! Sajnos nem készült a folyamatról képsorozat, de lehetséges, hogy készítek róla egyet, mert szeretném újra használni. A használata egyszerű, fültisztító pálcikával tettem a pilláimra és a tövükre. Kb. 2 hétig használtam minden nap, és már csak azt vettem észre, hogy amikor szemüvegben vagyok, majdnem hogy söpri a lencsét. :D Tehát hosszra nőtt, de azt nem figyeltem, hogy dúsabb lett-e tőle, így a következő ricinus-periódus során ezt fogom figyelni (:







Nektek milyen bevált házi praktikátok van? (: Vagy inkább maradtok a boltban kapható dolgoknál?


Eve

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Most fedeztem fel a blogod, Fanni kezdeményezésének köszönhetően!:)
Nagyjából egy időben kezdhettük a blogolást és a témáink is elég hasonlóak, úgy láttam.
Nézz be hozzám, ha érdekel a hasonlóság!
Ja, és feliratkoztam!:)

http://bizsumania.blogspot.hu/