2012. augusztus 24., péntek

Eltört a Lorám!




Mostanság csak úgy ömlenek a bejegyzések a blogra, de sajnos a barátomnak haza kellett utaznia, így csak ezzel tudom magam lekötni egyenlőre... :D Meg hát lassan itt a szeptember, és remélhetőleg lesz valami gyümölcse az álláskeresésemnek, és nem lesz ennyi kötetlen időm...szóval kihasználom a napokat. (:
Tehát jöjjön a bejegyzés...

Az egész úgy kezdődött, hogy leesett a  Békéscsabán vett Lora rúzsom, és ahogy annak lennie kell, el is tört... Igaz, hogy nem olyan tartós, de már megszerettem, így nem akartam tőle megválni.
Tehát egy egyszerű művelettel tégelyes rúzst csináltam belőle:

Tehát szükség van egy tégelyre...




 Összevágtam a rúzst kis darabokra, egy kanálra tettem, majd a gáztűzhely felett olvasztani kezdtem...


Itt már majdnem elolvadt az egész...

Ezután beletöltöttem a tégelybe, és megvártam, amíg megszilárdul, és kész is! (:








Eve

Nincsenek megjegyzések: