2012. augusztus 14., kedd

Végre nyertem!



Na nem egy blogos nyereményjátékban (bár az is nagggyon jó lenne), hanem sorsjeggyel. Nem nagy összeget, csak egy ezrest, de nekem már ez is tök nagy boldogság! :D Félévente kb. kétszer szoktam próbálkozni, hátha elcsípem Fortunát, nem nagy sikerrel... A nyereményem be is fektettem, így majdnem visszajött az új nyakláncom ára. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva az ékszerekre, eddig meg alig hordtam.

Szóval itt az új kevencem:






Amikor lehet, mindig rajtam van. :D Elég kevés nyakláncom van, inkább költöttem cipőkre vagy ruhákra az adott keretet, szóval most van mit bepótolnom ;)
Amik nekem tetszenek:





























Nektek hogy tetszenek ezek a nyakláncok? Hogy álltok a szerencsejátékokkal? ;)


Eve

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én meg a másik véglet vagyok: előbb veszek ékszert, mint ruhát vagy cipőt:))
BIZSUBÓL SOSEM ELÉG!!!!
Lásd a mai bejegyzésem:)

http://bizsumania.blogspot.hu/

Unknown írta...

Igen, kezdem én is érezni a csillapíthatatlan vágyat... :D