2012. augusztus 24., péntek

TESZT: Gyantázógép





A mai tesztelésem témája szerintem minden nő életének része, legfőképpen nyáron. A szőrtelenítésre mára már sok módszer adott, én ezek közül az epilálást és a gyantázást preferálom a legjobban. Igaz, hogy mind a két módszer elég fájdalmas, de hát ez a legtartósabb. Sőt, már olyan régóta epilálok, hogy már annyira nem is fáj, mint az elején. :D

Amióta kapható a Weet gyantázó szettje a gyantamelegítővel, azóta vágytam már én is egy ilyen gépezetre. Mivel én elég drágának találtam, így körülnéztem a webáruházakban, és rátaláltam a pénztárcabarát megoldásra. A Capelli Webshoptól rendeltem egy Alveola gyantapatron melegítőt és hozzá egy hintőporos gyantapatront, és egy 100 db-os gyantapapírt, amelyek szintén Alveola márkájúak. Összesen 4300 Ft-ba került, plusz a postaköltség.





Már nem bírtam magammal, minél hamarabb ki akartam próbálni, így mivel nem voltak elég hosszúságúak a kiszemelt áldozataim, ezért nem volt olyan hatékony. Így még várnom kell pár napot, de egyébként tökéletesen működött. A gyantapatront belehelyeztem a melegítőbe, vártam 20-25 percet és kezdhettem is. Használatkor sem kell kivenni a gépből a patront, így végig folyós maradt a gyanta, és gyorsabban is haladtam vele. :)


Használat közben...


Összességében egyenlőre csak jó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban, kár hogy csak a nyár végén találtam rá... :D


A bőrömön maradt gyantamaradékra az Avon Skin So Soft csillámló testápoló olajspray-t alkalmaztam, mivel eddig nem tudtam semmire sem használni. Nos, végre neki is meglett a funkciója! (:




Eve

Nincsenek megjegyzések: