2012. augusztus 23., csütörtök

Velvet



Ma nagyon unatkoztam, így megpróbáltam valami sminket összehozni, hogy ebben is kipróbáljam magam. Már írtam, hogy nem vagyok benne valami nagyon gyakorlott, így egyenlőre csak itthon kísérletezgetek a színekkel. Viszont úgy láttam, hogy a mai egyszerű sminkem felvállalható,és több szem többet lát alapon talán  véleményt is foglaltok. :)

Sok terméket nem használtam, mert mentem vásárolni, és nem volt kedvem leszedni és újra megcsinálni, ha nagyon elbénázom.


















Használt termékek:


  • BB Skinfood Aloe #2
  • Essence Velvet Duo NR 6
  • Oriflame Worder Lash Intense Mascara




A képek minőségén is látszik, hogy még nem találtam olyan megvilágítást, amiben szép képet tudok csinálni a sminkes postokhoz, tehát aki rutinos már ebben, annak várom az erre vonatkozó tanácsát! (:



Eve

Nincsenek megjegyzések: