2012. augusztus 12., vasárnap

Sweet home and inspiration



Tegnap a 3 hét "nyaralás" után elindultam haza. 8 órányi rendkívül unalmas utazás után végre hazaértünk...úgyhogy se tegnap, sem pedig azelőtt nem volt túl sok időm blogolás terén. Szerettem volna elkészíteni az első outfites bejegyzésemet, de velünk együtt a rossz idő is ideért... Még rövid naciban indultam el, de amint odaértünk nagyimhoz (mindig ő az első állomás, ha hazajövünk *.* ) már át kellett öltöznöm, annyira fáztam. Ezzel meg is jött az érzés, hogy nemsokára vége a nyárnak, jön az eső,sár,reggeli kellemetlen hűvös... :S De sebaj, még van pár hét a hivatalos nyárból, így hoztam pár képet, amiről számomra nem az őszi, inkább a nyári eső jut eszembe. ((:

























Mostanában megfogalmazódott bennem a gumicsizma beszerzése is. Eddig nem éreztem, hogy szükségem lenne rá, meg otrombának találtam még a színesebbeket is. Viszont kezdenek tetszeni, ilyen időben illetve ősszel szerintem hasznos lenne. Már csak valami szebbet kellene találnom... :D



















Ti hogy álltok a gumicsizma-kérdéssel? Hol találhatnék szép csizmákat (semmi ötletem)? (:


Eve

Nincsenek megjegyzések: